BUDOUCNOST NÁLEŽÍ POKOROKU
NEJNOVĚJŠÍ PŘÍRŮSTEK DO RODINY DIAGNOSTICKÝCH ROZHRANÍ HELLA GUTMANN MEGA MACS
Nové „Xko“ představuje jedno z prvních aftermarket komunikačních rozhraní nové generace, reagujících na změnu konvenčního diagnostického modelu (offline) na komunikaci verifikovanou výrobcem vozu v reálném čase.
Jste připraveni na diagnostiku moderních automobilů s kybernetickým zabezpečením a diagnostickou ochranou řídicích jednotek? Macs X nabízí elegantní řešení za vynikající cenu.
RYCHLÝ PŘEHLED FUNKCÍ MACS X
KOMPLEXNÍ DIAGNOSTICKÉ ŘEŠENÍ PRO KAŽDÉHO
Macs X nabízí jak zlatou střední cestu na úrovni mega macs PC, tak nejvýkonnější diagnostický stroj jako tomu je u mega macs 77. Na nejvyšší licenční úrovni X4 získáváte nástroj doslova nabitý diagnostiky-schopností, kompatibilitou, technickými daty a podporou v reálném čase.
Podporované diagnostické funkce
- Čtení a mazání pamětí závad ve všech podporovaných řídicích jednotkách vč. podrobných doplňujících informací k nalezeným chybovým kódům a návrhům na řešení opravy
- Autoscan - automatický test všech dostupných řídicích jednotek
- Měřené hodnoty s doplňkovými informacemi a grafickým znázorněním. Až 16 parametrů na jedné obrazovce.
- Testy akčních členů
- Základní nastavení řídicích jednotek
- Kódování řídicích jednotek
- Resety servisních intervalů
- Vysokonapěťová měření pro elektromobily a hybridy
- PassThru kompatibilita diagnostická hlava je výkonné modulární rozhraní (bez příplatku)
- Funkce historie vozu včetně provedených měření
- Snadná komunikace se zabezpečenými ECU díky platformě CSM
Užitečné technické vlastnosti
- Pokročilá Integrace HGS data - Macs X nabízí plnou integraci dat do průběhu diagnostických prací vč. konceptu oprav v reálném čase
- Interaktivní elektrická schémata s popisem měřených hodnot a parametrů v reálném čase (měřené hodnoty se zobrazují přímo ve schématech je-li vozidlo připojeno)
- Tipy a návrhy řešení oprav na zákadě nalezených chybových kódů specifických pro vozidlo. Návrhy se zobrazují přímo ve výpisu paměti závad.
- Návrhy řešení založené na symptomech
- Tisk reportů pro zákazníky - kompletní reportování z provedené práce lze tisknout také z historie vozu
- Pravidelné aktualizace zajišťují neustálý progres v kompatibilitě s mnoha značkami a typy osobních a lehkých užitkových vozidel a motocyklů
- Integrace měřicí techniky - pro potřeby paralelní diagnostiky lze přiobjednat extérní moduly multimetru a osciloskopu
- … a mnoho dalšího
NOVINKY KTERÉ MEGA MACS X PŘINÁŠÍ
INSTALACE DO LIBOVOLNÉHO ZAŘÍZENÍ
Mega macs X nabízí celou řadu možností při výběru zařízení do kterého nainstalujete diagnostický software HGS SDI. Můžete využít a kombinovat svá stávající zařízení – notebook, tablet nebo dokonce mobilní telefon. SW může být instalován do více zařízení současně. Další možností je využití průmyslového tabletu přímo od Hella Gutmann speciálně navrženého pro použití v automotive. Měřicí techniku pro paralelní diagnostiku lze dokupovat postupně.
MACS X NEŘEŠÍ OS ANI HW PLATFORMU
Diagnostický SW mega macs X je pokročilá Web 2.0 aplikace spustitelná z kompatibilního prohlížeče nezávisle na operačním systému. Ať už pracujete v jakémkoliv operačním systému macs X budete mít vždy snadno rychle nainstalovaný a připraven k použití.
Core systémových a definičních dat vč. databanky vozidel a kompletního uživatelského prostředí se při instalaci stahuje přímo do zařízení Macs X tzn. že je vždy pro notebook, desktop PC, tablet nebo mobilní telefon dostupný. Zkrátka jej využijete z libovolného HW. Diagnostický systém mega macs X je samozřejmě schopen pracovat i offline, bez připojení k internetu.
NOVINKY KTERÉ MEGA MACS X PŘINÁŠÍ
NOVÉ ZPŮSOBY KONFIGURACE HW A LICENCÍ
Při pořízení nového mega macs X si zvolíte licenční úroveň SDI X3 nebo X4 a máte k dispozici její kompletní rozsah vč. aktualizací na 12 měsíců. Pokud se po roce rozhodnete pro změnu SDI licenční úrovně je to možné oběma směry. Při povyšování licence se zvýší roční předplatné, při ponížení sníží.
NOVINKY KTERÉ MEGA MACS X PŘINÁŠÍ
PROSTŘEDÍ SDI
SDI (Smart Diagnostic Interface) je modernizované uživatelské prostředí diagnostického software, které bylo poprvé představeno v roce 2019 na systému mega macs 77. Na jeho základě pracuje také mega macs ONE. Starší uživatelská prostředí pro mega macs PC a mega macs 56 již nebudou na prostředí SDI upgradována.
Z hlavního ovládacího okna, které je nonstop dostupné jedním tahem lze okamžitě přistupovat ke všem funkcím. Prostředí je rozděleno na Aplikace (vč. měřicí techniky), Diagnostiku a Technická data. Obsluha diagnostického SW má neustále k dispozici všechny možnosti macs X bez ohledu na právě spuštěnou funkci.
TRY BUY USE »
V rámci předprodejní podpory Vám mega macs X rádi zapůjčíme na otestováníNOVINKY KTERÉ MEGA MACS X PŘINÁŠÍ
NOVÉ TYPY TECHNICKÝCH ÚDAJŮ V HGS DATECH
Servisní práce a údržba vozidel s integrovanými pokročilými asistenty, inovativními osvětlovacími systémy či elektromobily a hybridy s vysokonapěťovými okruhy vyžaduje od operátora diagnostického systému velkou dávku pozornosti a přístup k relevantním a dobře upořádaným informacím. Bez technických dat lze na moderních automobilech řešit jen velmi málo servisních úkonů. HGS DATA se proto rozšířili o tři nové kategorie.
SYSTÉMY JÍZDNÍHO ASISTENTA
Kategorie s tématem ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) přináší jedinečný vhled do konfigurace nejrůznějších asistentů a veškerých souvisejících elektrických/elektronických systémů, které se nacházejí v právě servisovaném automobilu. Pokročilý jízdní asistenti se do osobních vozidel instalují více než deset let, jejich množství a rozmanitost nehledě na výrobce je bez hlubokých expertních znalostí nepřehledné. HGS DATA nabízejí pomoc.
ADAPTIVNÍ SVĚTELNÉ SYSTÉMY
Osvětlovací technika v moderních vozidlech, zejména pak vozidlech vyšší střední třídy není tak snadno kalibrovatelná jak tomu bylo před lety. Jinými slovy halogenovy, xenony či bi-xenony jsou zastaralou technologií. Při kalibracích opravdu záleží zda-li má vůz LED světlomety, LED dynamické s kamerovým asistentem dálkových světel, či LED Matrix.
E-MOBILITY
Při servisních činnostech na vysokonapěťových systémech hrozí v bezprostřední blízkosti některých komponentů „rána“ elektrickým proudem která pravděpodobně způsobí velmi vážná či smrtelná zranění. Podrobná dokumentace, kde se kritické komponenty nacházejí, jak se odpojují vysokonapěťové proudové obvody, jak se deaktivuje vozidlová síť 48V, je velmi důležitá.NOVINKY KTERÉ MEGA MACS X PŘINÁŠÍ
KYBERNETICKÁ A DIAGNOSTICKÁ OCHRANA ECU
Výrobci vozidel stále více implementují v rámci svých nových bezpečnostních koncepcí do moderních automobilů nejrůznější řešení pro blokování diagnostické komunikace s řídicími jednotkami. Hlavním argumentem výrobců je zejména zajištění kybernetické bezpečnosti vozidla proti útokům hackerů na nejzranitelnější elektroniku vozidla podílející „autonomnímu“ řízení vozu. Stejně jako brána firewall chrání Váš počítač, bude tzv. „carwall“ chránit moderní vozidla před neoprávněným přístupem.
CYBER SECURITY MANAGEMENT (CSM)
Diagnostický SW mega macs X je pokročilá Web 2.0 aplikace spustitelná z kompatibilního prohlížeče nezávisle na operačním systému. Ať už pracujete v jakémkoliv operačním systému macs X budete mít vždy snadno rychle nainstalovaný a připraven k použití.
Tato nová funkce diagnostického software mega-macs ušetří automechanikovi čas především tím, že se nemusí za těmito účely registrovat na jednotlivých OE portálech. V rámci CSM se zaregistruje jednou u Hella Gutmann a Hella se postará o registraci do všech serverů výrobců pro které nabízí službu odemykání zabezpečené komunikace vozidel.
Odblokování zabezpečené komunikace tak probíhá zcela automaticky a prakticky bez povšimnutí diagnostického pracovníka.
Vymezení pojmů, souvisejících bezpečnostních norem, možností mega macs, popisu řešení jednotlivých výrobců vozidel a vysvětlení rozdílů mezi diagnostickou a kybernetickou ochranou řídicích jednotek vysvětlujeme na bezplatném školení pro majitele mega macs.
JAKÉ VÝROBCE CSM HELLA GUTMANN PODPORUJE?
V druhé polovině roku 2021 podporuje Hella Gutmann komunikaci se všemi modely vozidel FCA (Fiat Chrysler Alfa Group) se zabezpečenou Gateway SGW (Security Gateway) a vozidly Mercedes-Benz se zabezpečení CeBAS (Certificate Based Automotive Security). Do konce roku je oznámeno rozšíření podpory o řešení SFD (Schutz der Fahrzeugdiagnose) německého výrobce VAG. Následovat by měly další výrobci nejprve Kia a následně Renault a Nissan.MACS X = X VÝHOD
PROČ ZROVNA MEGA MACS „X”?
„X“ znamená X výhod, výhod které zásadně mění budoucnost produktového portfolia diagnostické rodiny HGS. V současné době existují pouze čtyři diagnostická řešení mega macs 56, 77, PC a ONE. Každé řešení má svou specifickou výhodu. Macs X vyjímá to nejlepší z každého řešení a nabízí jej, jako modulární systém za velmi atraktivní cenu.
MODULARITA SOFTWARE
- Konfigurace licencí X1 až X4 nabízí flexibilitu umožňující přizpůsobovat diagnostický software Vašim aktuálním potřebám – od základní konfigurace až po komplexní řešení na úrovni mega macs 77.
- Snadné upgrady na vyšší úroveň licence. Pozdější upgrady např. z licence X3 na X4 jsou možné kdykoli. Přechod na vyšší licenční úroveň probíhá online v reálném čase.
- Volitelně lze licenci pro komplexní diagnostiku osobních a lehkých užitkových vozidel o licenci pro diagnostiku motocyklů Bike-X.
MODULARITA HARDWARE
- Měřicí moduly pro multimetr či osciloskop lze dokupovat postupně. K VCI macs X se snadno připojí jako samostatná periferie. Odpadá tak nákladnější investice do průmyslových tabletů pracujících na uzavřených platformách mega macs 56 nebo mega macs 77.
- Macs X lze v rámci zpětné kompatibility používat s HGS průmyslovým tabletem a diagnostickým systémem mega macs 77.
- Snadná konektivita konektivita ke kalibračním systémům ADAS Hella Gutmann CSC Tool, SE, Mobile a Digital je samozřejmostí. Mac X přináší řadu nových funkcí pro rychlejší orientaci v systémech ADAS.
- Instalaci a běh diagnostického software je možné spustit na většině nejrozšířenějších operačních systémech od MS Windows, přes Mac OS až po vybrané distribucí Linuxu nehledě na HW platformu PC, Mac či Mobil.
PŘIPRAVENO NA BUDOUCNOST
- Nativní podpora transportní komunikační vrstvy DoIP a moderních komunikačních standardů jako jsou např. CAN-FD či UDS jsou samozřejmostí.
- Svou robustností je však rozhraní macs X připraveno na online diagnostické modely. VCI macs X odpovídá standardům pro zabezpečenou komunikaci a je proto schopno komunikovat s diagnostickým serverem výrobce vozidla v rámci nejmodernějších architektur jako D-PDU API.
- Macs X je defacto výkonné PC s vlastním OS a zabezpečenými paměťmi. Celý koncept odpovídá veškerým normám pro zabezpečenou komunikaci a přenos citlivých dat. Tato nová generace VCI zaručuje téměř „neomezenou“ flexibilitu a schopnost přizpůsobovat se budoucím změnám v komunikačních architekturách vozidel a z nich vyplívajících diagnostických modelů, které lze v nejbližších letech očekávat.
TŘI ZAŘÍZENÍ V JEDNOM
- Macs X je kvalitní multiznačková „proprietární“ aftermarket diagnostika.
- Macs X je vynikající EOBD diagnostický systém s výstupy na úrovni software emisní stanice.
- Macs X je univerzální Passthru rozhraní schopné nahradit OE diagnostická rozhraní pro práci s OE diagnostickými aplikacemi, jako je např. ODIS (VAG), ISTA Next (BMW) apod.
SNADNÁ PŘENOSITELNOST
- Na rozdíl od mega macs 56 nebo 77 není diagnostický SW vázán na průmyslový tablet.
- VCI macs X lze snadno zavěsit na okno dveří řidiče a připojit do diagnostické zásuvky vozu.
- O spojení se zařízením a diagnostickým SW se dále postará bezdrátová Wifi ať již v síťovém režimu access-pointu nebo infrastruktury. VCI disponuje možnostmi připojení také přes USB nebo Ethernet.
VYSOKÁ KVALITA PROVEDENÍ
- Vlastní housing diagnostického VCI je zasazen do ochranného pouzdra z termoplastického elastomeru (TPE) chránícího macs X před otřesy a vnějšími vlivy. Zároveň tento termoplastický kaučuk chrání vozidlo Vašeho zákazníka před nechtěným poškozením.
- Funkční design a špičkové provedení je promyšlené do posledního technického detailu. Diagnostický konektor CARB a jeho dosedová plocha s VCI jsou na obou stranách vybaveny magnetickým povrchem, aby při skladování držel ve správné poloze, tzn. po stočení propojovacího OBD vedení okolo těla VCI zůstal trvale zafixován.
- V případě poškození diagnostického konektoru (CARB) nebo integrovaného akumulátoru učinil výrobce preventivní opatření zaručující rychlou a snadnou opravu. Nejvíce namáhané komponenty VCI macs X jdou objednat jako náhradní díly.
PODPORA JE VÍC NEŽ SLEVA
Objednejte macs X přímo od nás a získejte v pořizovací ceně živá i online školení, bezplatný nájem diagnostik a navíc rozšířené poradenství.
Vyzkoušejte vše před nákupem
- (+420) 800 66 44 66